Jak zrobić idealne selfie? - 4 kroki

Witam dzisiaj wszystkich w piątkowy poranek. Tak, jedenasta to dalej poranek. A zwłaszcza dla osoby, która wstała o godzinie szóstej, aby pójść na badania krwi, a później aż do teraz, oglądać seriale. Poruszymy dzisiaj temat idealnego #selfie. Może zanim jeszcze przejdziemy do szczegółów, podam słownikowy termin dla zielonych.
Zdjęcie zrobione sobie zazwyczaj w celu umieszczenia go w serwisie społecznościowym. Wykonywane jest zazwyczaj z wyciągniętej ręki (bez użycia statywu) lub naprzeciwko lustra za pomocą telefonu komórkowego.
Następna część posta została napisana przeze mnie w trochę ironicznym tonie. Proszę nie brać tego do siebie :)


Następna część posta została napisana przeze mnie w trochę ironicznym tonie. Proszę nie brać tego do siebie :)


UŻYWAJ DOBREGO SPRZĘTU
Takie zdjęcie najlepiej zrobić przednim aparatem telefonu, którego jakość nie przekracza 0,5 Mpix. Dzięki idealnej jakości HD, nie będzie widać żadnej niedoskonałości twarzy, Tak! Nie musisz dodatkowo ściągać żadnych aplikacji upiększających!


DOBIERZ 344532532 FILTRÓW
Filtry idealnie przypieczętują piękność Twojego selfie. Dodaj ich tak dużo, aby Twoja różowa bluzka stała się pomarańczowa, a niebieskie oczy okazały się zielone! To idealnie podkreśli świetność zdjęcia.



DOBRZE WYKADRUJ TWARZ
Chcesz być jak te #tumblr_girls? Nie zapomnij o zrobieniu selfie, na którym widać 1/3 twarzy. Będziesz wtedy trendy! Pamiętaj, aby nie zabrakło na nim oka oraz połowy nosa. Reszta jest nieistotna. W tym momencie liczy się tylko to.


POMYŚL NAD TŁEM
Selfie skupia się w większości na twarzy, ale co z tłem? Powinno być ono osobliwe oraz subtelne. Ja osobiście polecam szkolną toaletę. Koniecznie w kadrze powinno się zmieścić lustro oraz ubikacja. Autobus to również dobre rozwiązanie. Kto by nie chciał strzelić sobie foteczki i jeszcze
przypadkiem uchwycić starszą panią z tyłu!


10 komentarzy :

  1. Świetny post ;) http://wikawika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł na poradnik i nawet ciekawe porady.
    Zapraszam do mnie grodypielegnacja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah fajne porady :D

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Post bardzo przydatny ;)

    zapraszam na nowy post.

    http://daruciaa.blogspot.com/2015/08/ja-stylistka-mody.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, bardzo mądrze i ciekawie wykonany, mogę powiedzieć, że nie raz mnie tutaj jeszcze przyciągnie, zapraszam do mnie zaobserwowałam http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Tobie moje selfie będą perfekcyjne ;D Dziękuje
    A tak szczerze, to bardzo ciekawie napisany post ze spora doza zdrowego sarkazmu. Bardzo lubi takiego typu dzieła blogowe.

    Pozdrawiam i obserwuje
    https://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rady, nieźle się uśmiałam ;) Bardzo lubię takie sarkastyczne posty, oby takich więcej!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post :) Na pewno się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Zostałaś nominowana u mnie na blogu do LBA 2015! Zapraszam! :) http://claudeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, selfie w szkolnej toalecie zawsze spoko. :) Dobrze, że podeszłaś do tematu bardzo ironicznie.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

BubbleTheBee © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka