Jak zostałam blogerką...

W sumie zawsze ludziom zazdrościłam kreatywności i wprawy w pisaniu. Nie jestem wyjątkowo pomysłowa, ani też nigdy nie byłam wykształconym wierszokletom. Czasami mam problem z pisaniem  tak, jakby się wydawało, banalnych postów jak ten. Nie mam zielonego pojęcia jak powinien wyglądać ten wpis. Ale spróbujmy...


Jestem Julka, ale możecie nazywać mnie Jula. Jedną z moich pierwszych miłości były seriale. W sumie, oglądać je z takim zapałem zaczęłam później, niż filmy, ale one całkowicie przejęły nade mną kontrolę. Uwielbiam słuchać muzyki alternatywnej, Indie Pop oraz Rock.

Mam zamiar prowadzić tego bloga w miarę systematycznie i nie pisać postów tak żenujących jak kiedyś miałam w zwyczaju.

Myślę, że tyle powinniście o mnie wiedzieć na początek. Zresztą, z upływem czasu, dowiecie się o mnie wiele więcej niż można podejrzewać.

Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej, zapraszam na moje portale społecznościowe, na, których jestem bardzo często aktywna :)

1 komentarz :

BubbleTheBee © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka